Monday, January 31, 2011

Jangan Kawan Rapat Sangat


Salam....sekarang ni musin sejuk je kan...grrrrr~

Tibe2 lak nk wat entry touching mlm2 bute..hehehe..knp? 
jwpn klise: just for fun
truth: personal matter

Hurm..betul ape org ramai ckp, 
"Lelaki dan perempuan tak boleh berkawan rapat"
YES!! mmg betul, sbb nnt jatuh cinta kat kwn sndiri...

ak percaya yg perempuan mmg tak boleh kwn rapat dgn laki..ko denied mcm mn pon, feeling tuh tetap akn wujud..and bila ko akan perasan sume ni??

  • bila kwn ko tu(laki tuh la) dah ade GF baru, 
  • bila dy carik ko utk cerita yg dy ade minat+syiok kat sowang awek ni..
  • bila dy citer pasal dy jmp balik ex GF dy kat ko...
  • bila dy ckp ex dy msg/call dy mlm2

hah! ms tu la ko akn rase mcm jeles, nk marah, n sentap..hehehe mmg agak poyo la...tapi itu realiti yg harus di terima..T______T


p/s: kite kawan betul-betul tau, bukan olok-olok. ^,^


5 comments:

hafeez said...

macam na lak lau laki tu kawan rapat ngan gurl???

auntyaida said...

itu cerita sy..jgn kait kan dgn cerita org lain

ara said...

S.E.T.U.J.U (hahah huruf besar lagi...)

Edward Bloom said...

betuL..

Aisya J said...

Haha setuju setuju! :D