Wednesday, February 9, 2011

Gadis Gitar You Tube

Salam...Tadi pagi ak bagun awal..awal ker?? hehehe...tak de mende nak di buat, jadi nye ak dok godek2 la You Tube.

Tgh dok sedap godek2 tuh, terjumpa plak video bdk pompuan maen gitar...byk giler ar bdk ni wat video...agknye dy mmg dh pemes la kat You Tube ni..aku je la kan yg kureng kenal..T___T

Nama dy kat video tu tulis Syeera Sander atau korang leh subscribe dy ni punyer video You Tube kat SINI, SINI, dan SINI.

Byk lagu dy ni cipta sendiri. Antaranye : Mengapa, Sudahlah Syg, L.O.V.E, Andai aku, Janji dan banyak lagi...korang leh la gi tgk kat situ nnt... lirik nye simple jek..senang ingat la..boleh nynyi sekali, sebab ade lirik gak... =)

 
ni lagu sudahlah syg

Lirik lagu Sudahlah Sayang by Syeera Sander

Semalam kita bertengkar
Hanya kerna cerita lama
Tapi hari ini kau mula sedar
bahwa ku dulu bukan aku yg kini bersamamu

Dan kau lafazkan rasa sesal,
Lantas menitiskan air mata
Sayang, sudahlah
Lupakan saja semua

Oh sudahlah sayang
Sudah jangan menangis
Cuba lihat pada keindahan pelangi
Dan kenangkan segala memori kita berdua
Oh sudahlah sayang
Sudah jangan menangis
Kerna aku selalu hanya untukmu
Dan aku janji, aku takkan pernah tinggalkanmu

1 comment:

misSbLurRy said...

aku lagi x knal...ahahah